Әлеуметтік-психологиялық қызмет көрсету

Интервьюлеудің негізгі мақсаттарының бірі қамқорлықтағы адамның жеке-психологиялық ерекшеліктерін бағалау, сапасы, күші мен ауырлығы бойынша анықталатын ерекшеліктерді саралау, оларды психологиялық феномендерге немесе психопатологиялық симптомдарға жатқызу болып табылады.

"Сұхбат" термині жақында психологтардың лексиконына кірді. Көбінесе ғылыми еңбектерде сипаттамалық, сентенциоздық сипатқа ие, сұрастыру немесе әңгіме туралы айтады. Ұсынымдар, әдетте, императивті түрде беріледі және диагностиканың сөзсіз маңызды моральдық-адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруға бағытталады. Адамның психикалық жай-күйін бағалау және оның психикалық ауытқуларын диагностикалау әдісі, сұраудың әдіснамасын (принциптері мен рәсімдерін) сипаттаусыз келтіріледі, бұл берілген ұсынымдарды ғылыми және тиімді қайта шығару үшін қол жетімді шеңберден шығарады.

Сенімді әңгімелесуді орнату үшін күнделікті әңгімелесулер өткізіледі: психопатологиялық симптоматиканы тоқтату, тұлғаның ішкі және сыртқы үйлесімділігіне қол жеткізу, зейін таңдауын анықтау, шаршағандықты зерттеу, заттар мен құбылыстардың басты және екінші дәрежелі белгілерін түсінуді бағалау. Сұхбат жүргізудің әртүрлі әдіснамалық тәсілдері бар.

Әлеуметтік-психологиялық қызмет көрсету:

  • Психологиялық кеңес беру қызмет алушыларға жанжалдардың алдын алу және оларды еңсеру үшін тұлғааралық қатынастарды жолға қою бойынша білікті көмек көрсетуді қамтамасыз етуі тиіс.
  • Психодиагностика және тұлғаны тексеру қызмет алушылардың мінез-құлқындағы және айналадағы адамдармен өзара қарым-қатынасындағы ауытқуларға әсер ететін психикалық жай-күйі мен жеке басының, жеке ерекшеліктерін анықтау және талдау нәтижелері бойынша түзету іс-шараларын жүргізу жөнінде болжам жасау, ұсыныстар әзірлеу үшін қажетті ақпарат беруі тиіс.
Әлеуметтік-психологиялық да бір қызмет жасаған кезде көмектесетін қызметкер
×

Заказать звонок

Мы свяжемся с вами в течении 15 минут

* Поле ФИО обязательно к заполнению * Поле Телефон обязательно к заполнению